Bestellen & Betalen

Betaalmogelijkheden

Bij BusinBedrijf kunt u veilig betalen met Bancontact, Mister Cash, creditcard of via overschrijving zonder transactiekosten.

Betaalmethodes

  Betaalmethodekosten
Bankcontact/Mister Cash ✓ Gratis
Creditcard ✓ Gratis
Bankoverschrijving ✓ Gratis


Bankcontact/Mister Cash

Bankcontact/Mister Cash staat voor veilig en gemakkelijk betalen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internetbetaalomgeving van uw bank. Directe betaalbevestiging en het snelste leveringstermijn.

Creditcard

Met een creditcard kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. Voor meer informatie, raadpleeg uw creditcardmaatschappij.

Betalen via overschrijving

Na het afronden van de bestelling maakt u zelf het totaalbedrag over naar onze bankrekening via internetbankieren. Onze bankgegevens vindt u op de orderbevestiging.
Het kan 1-2 werkdagen duren voordat de betaling verwerkt is, dit kan de levertijd verlengen.

Vermeld bij het overschrijven altijd het bestel- of factuurnummer.
Ons rekeningnummer (IBAN) is NL26 RABO 0102 8069 77.

Bestellen

Hoe werkt het bestellen?

1. Ga naar het artikel op de webshop en selecteer de juiste uitvoering (indien van toepassing).
2. Plaats het product in de winkelwagen (klik op de groene knop "Toevoegen")
3. Kies voor "Verder winkelen" indien u meer producten wilt bestellen, of klik op "Ga naar je winkelmand" om de bestelling af te ronden.
4. Controleer de producten, pas eventueel de aantallen aan en ga verder met bestellen.
5. Vul alle benodigde gegevens in en klik op "Verder naar overzicht" om de bestelling af te ronden.
6. Controleer nogmaals alle gegevens. Een foutje is snel gemaakt!
7. Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en druk op "Bestelling afronden".

Na het afronden van de betaling ontvangt u direct de orderbevestiging per mail.

We raden u aan altijd een account aan te maken, om toekomstige bestellingen snel en eenvoudig te laten verlopen. In uw account kunt u alle gegevens over historische en huidige bestellingen vinden. Als gast bestellen is uiteraard wel mogelijk.

Ik heb een account aangemaakt, maar kan niet inloggen?

Uw gebruikers- of inlognaam is altijd het e-mailadres waarmee u uzelf geregistreerd hebt. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
Mocht u er toch niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Houd uw persoonlijke gegevens bij de hand, anders kunnen we uw account niet resetten.

Wachtwoord vergeten?

Klik bij het inloggen op de 'wachtwoord vergeten' functie.

Wat is de status van mijn bestelling?

In de bevestiging van uw bestelling via mail, staat een link om de huidige bestelstatus te bekijken. Wanneer u bestelling verzonden is, ontvangt u opnieuw een e-mail.

Ik heb problemen bij het bestellen.

Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen u met het bestellen van de artikelen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail.
Kijk ook even in uw spam-box. Af en toe wil daar wel eens een mail van ons belanden.

Mocht u alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
 
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Controleer altijd zorgvuldig de bestelling en uw gegevens voordat u de bestelling afrondt. Wij verwerken uw order namelijk zo snel mogelijk. Hierdoor zijn wij niet altijd in staat om een bestelling nog aan te passen.

Wij raden u aan wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch door te geven via 0416 - 567 050.

Waarom vind ik geen voorraadindicatie in de webshop?

Wanneer op de productpagina staat aangegeven 'Voor 14.00 uur besteld, volgende werkdag geleverd' dan hebben wij het artikel op voorraad. Als dit niet het geval is, staat de verwachte levertijd bij het product aangegeven.

Kan ik een apart factuur- en afleveradres opgeven?

Ja, dit is mogelijk en kunt u instellen als u bent ingelogd in uw persoonlijke account.