Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
De betaalmethode kunt u tijdens het bestelproces selecteren en u kunt via onderstaande betaalmethodes betalen:
Betaalmethode |
kosten |
Bancontact |
✓ Gratis |
Creditcard |
✓ Gratis |
Bankoverschrijving |
✓ Gratis |
Bankoverschrijving:
Na het afronden van de bestelling maakt u zelf het totaalbedrag over naar onze bankrekening via internetbankieren. Het kan 1-2 werkdagen duren voordat de betaling verwerkt is, dit kan invloed hebben op de levertijd. Vermeld bij het overschrijven altijd het bestelnummer.
Onze bankgegevens vindt u hieronder:
Ons rekeningnummer (IBAN) is NL26 RABO 0102 8069 77 t.n.v. BusinBedrijf B.V.
Waar kan ik mijn facturen vinden?
Wanneer de betaling is voldaan, ontvangt u een e-mail met een link waarmee u de factuur kunt downloaden. De facturen zijn ook altijd in te zien via uw account bij ‘Mijn bestellingen’.
Heeft BusinBedrijf een veilige betaalomgeving?
Alle betalingen worden verwerkt via MultiSafePay. MultiSafePay is een van de Payment Providers waarmee de betalingen via een veilige omgeving verwerkt worden.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd/geannuleerd. Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?
Wanneer uw product(en) retour zijn gekomen, zullen we uw product(en) altijd controleren en hierna verwerken. U kunt de terugbetaling maximaal 5 werkdagen hierna verwachten.
Kan ik betalen zonder BTW als bedrijf zijnde?
Wanneer u uw BTW-nummer tijdens registreren toevoegt, kunt u de bestelling intracommunautair plaatsen. U kunt het BTW-nummer te allen tijde aan uw account toevoegen.