Leveringen
Ik heb meerdere producten besteld, maar niet alles ontvangen. Waar is de rest van mijn bestelling?
Het is mogelijk dat de levertijd verschilt van de producten uit uw bestelling. U kunt de maximale levertijd per product zien tijdens het plaatsen van uw bestelling. Daarnaast versturen we altijd een verzendbevestiging wanneer we de overige producten verzenden
Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Ja, van maandag tot en met vrijdag zijn we geopend van 08.30 tot 17.00, we zitten in Waalwijk, Nederland gevestigd. Tijdens het bestelproces kunt u het gewenste afhaaladres selecteren en dan zorgen wij ervoor dat het voor u klaar ligt op de benoemde leverdatum. U kunt ook uw bestelling afhalen bij een van onze partners. Kijk hier welke partner er bij u in de buurt zit: https://www.businbedrijf.be/partnerlocations
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
U ontvangt altijd een track & trace via e-mail wanneer we het pakket hebben verzonden. Hiermee kunt u de bestelling volgen. Via je persoonlijke accountomgeving kunt u altijd de status bekijken van uw bestelling. Zitten er artikelen in die voorradig zijn die u alvast eerder wilt ontvangen? Laat het ons even weten, dan versturen wij dit voortijdig.
Als u iets vreemds opmerkt bij de track & trace, neem dan even contact op met de klantenservice.
Mijn pakket is beschadigd geleverd.
Het is natuurlijk vervelend als het pakket beschadigd geleverd wordt. We willen u dan ook vragen om foto’s te maken van de schade aan het pakket en deze z.s.m. te versturen naar info@businbedrijf.be zodat we dit verder kunnen oplossen. De volgende foto’s zijn belangrijk tijdens het melden van de schade :
1. Een foto van het geopende pakket die van bovenaf genomen is.
Hierbij moet de inhoud én de binnen verpakking goed te zien zijn.
2. Een foto waarop het gehele artikel zichtbaar is.
3. Een detailfoto van de schade aan het artikel.
Controleer het pakket altijd goed op schade. Bij pakketten die op pallets worden afgeleverd, dient u de schade bij ontvangst te melden of het pakket te weigeren bij aflevering. Neem in alle gevallen zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Ik ben niet aanwezig tijdens aflevering, wat nu?
Geef altijd een afleveradres op waarvan u weet dat er iemand aanwezig zal zijn. Als u na het plaatsen van uw bestelling uw adres wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice. Als u tijdens aflevering niet aanwezig bent, gelden er verschillende leveringscondities per transporteur :
- DPD : bij afwezigheid komen zij de eerstvolgende werkdag nogmaals langs voor een nieuwe bezorgpoging. Het pakket kan ook bij een parcelshop of een andere derde partij zijn afgeleverd. Via de track & trace kunt u zien bij welke parcelshop of andere derde partij het pakket is afgeleverd.
- Dynalogic : bij afwezigheid komen zij de eerstvolgende werkdag nogmaals langs voor een nieuwe bezorgpoging. Mocht ook op deze dag niemand aanwezig zijn, zal het pakket retour gestuurd worden naar ons. U kunt contact opnemen met de klantenservice om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.
- Transmission : bij afwezigheid wordt er een bericht achter gelaten zodat er een nieuwe bezorgafspraak ingepland kan worden. Bij gesloten bedrijfspanden ( m.u.v. vakantieperiodes ) wordt de bezorgafspraak automatisch voor de eerstvolgende werkdag ingepland.
Wat is de levertijd van dit product?
Tijdens het bestellen kunt u zien of een product op voorraad ligt. Producten die op voorrraad liggen worden ( mits de bestelling die dag vóór 14.00 is geplaatst ) de eerstvolgende werkdag geleverd. Bij producten die niet op voorraad liggen, vermelden wij de maximale levertijd. Dit betekent dat de actuele levertijd hiervan af kan wijken. Als u meerdere producten besteld, communiceren we altijd de maximale levertijd van het product wat het laatst geleverd wordt. Op de dag waarop we uw pakket(ten) verzenden, versturen we altijd een bericht zodat u weet dat het onderweg is.
Ik heb mijn bestelling incompleet ontvangen.
Omcirkel op de montage handleiding wat er ontbreekt en maak foto’s van wat u hebt ontvangen en verstuur dit naar de klantenservice zodat we de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk bij u kunnen afleveren.
Ik heb een verkeerd product ontvangen.
Als wij een verkeerd product bij u hebben afgeleverd, zullen we kosteloos het juiste product bij u afleveren en het verkeerd geleverde product bij u komen ophalen. Omschrijf wat u geleverd hebt gekregen en maak foto’s van het verkeerd geleverde product zodat we dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.
Als u het verkeerde product of verkeerde afmetingen hebt geselecteerd, kunt u via het retourformulier het product retour aanmelden. De retourvoorwaarden zijn hier ook te vinden. Het juiste product kun u via de webshop bestellen.
Wat zijn de leveringscondities?
Wij leveren kosteloos op ieder gewenst adres binnen België. Kleine pakketten kunnen we ook afleveren bij een parcelshop. Zorg ervoor dat er iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen. Bij afwezigheid verwijzen we u graag naar ‘Ik ben niet aanwezig tijdens aflevering, wat nu ?’.
De track & trace geeft aan dat het pakket is geleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Het pakket kan afgeleverd zijn bij een derde partij. Dit kan een parcelshop zijn of bij de buren. Bij de trackinghistorie kunt u het afleveradres vinden. Mocht de trackinghistorie aangeven dat het op het opgegeven afleveradres is afgeleverd en u heeft niets ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij leveren alle producten gratis.
Leveren jullie ook in andere landen?
Ja, wij kunnen in andere landen leveren. Links boven op de webshop kunt u de landen selecteren waar we kunnen leveren.
Nederland : www.businbedrijf.nl
Belgique (Wallonie) : www.vehikit.be
Duitsland : www.vehikit.de
Frankrijk : www.vehikit.fr
Ik heb mijn adres verkeerd ingevuld.
In juw account kunt u het factuuradres en het afleveradres altijd aanpassen. Mocht u het adres willen wijzigen voor een bestelling die u heeft geplaatst, neem dan even contact op met de klantenservice.